Регистрация на хранителни добавки в БАБХ

[Влезте в профила си или се регистрирайте, за да видите цените]
regAH
В наличност
Влезте за да пазарувате

За повече информация, моля свържете се с нас

Ключови стъпки при регистрация на хранителни добавки в БАБХ (Българска агенция по безопасност на храните)

  1. Подготовка на документация: Събиране на всички необходими документи и информация, включително състав, етикети и опаковки, производствени и хигиенни практики.
  2. Оценка на безопасност и качество: Провеждане на анализи и оценка на безопасността и качеството на хранителните добавки, в съответствие с изискванията на БАБХ.
  3. Подаване на заявление: Подаване на заявление за регистрация на хранителните добавки в БАБХ, заедно с приложените документи.
  4. Официална оценка: Процес на проверка от страна на БАБХ за съответствие със законодателството и изискванията за безопасност на храните.
  5. Одобрение и регистрация: Одобрение на хранителните добавки от БАБХ и вписване им в регистъра на хранителни добавки.
  6. Маркировка и етикетиране: Осигуряване на правилното маркироване и етикетиране на хранителните добавки в съответствие с изискванията на БАБХ и националното законодателство.
  7. Пазарна дистрибуция: Започване на дистрибуция и продажба на одобрените хранителни добавки на българския пазар.
  8. Поддържане на регистрацията: Подновяване на регистрацията при необходимост и изпълнение на изискванията за поддръжка, съгласно БАБХ.
  9. Наблюдение и контрол: Спазване на изискванията за наблюдение и контрол от страна на БАБХ и други компетентни органи.